Projekty

 Projekt: Indirect Soul ( 2003 )
Indirect Soul je hra založená na jadre opengl a directX. Využíva mapu nami navrhnutého formátu, vytvorenú pomocou nášho editora PME.Celá hra sa odohráva vo vnútorných objektoch a z časti aj von, mimo nich.
 Projekt: Portal Map Editor ( 2003 )

 Program Portal Map Editor, bol navrhnutý pre jediný účel, a to na tvorbu a editáciu všetkých máp pre hru Indirect Soul. Je založený na kvalitnom a spoľahlivo-rýchlom jadre jazyka C++ a k tomu objektovo orientovanom jazyku vytvorený. Dokáže pracovať so vstupnými dátami pre mixovanie textúr vo formátoch bmp a jpg. Ďalšou charakteristikou je intuitívne ovládanie celého editora, pretože je možné si zvoliť otočenie, zoom, posun mapy, posun objektov apod.

Portal Map Editor (PME) je malý program, ktorý však dokáže pracovať s obrovskou databázou údajov. Je síce nrvhnutý výlučne pre IS ale je tu aj možnosť zmeny.